השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    צילום קווי מים

    צילום קווי מים נדרש בנסיבות שונות ומתבצע עבור עסקים, מוסדות ציבור, רשות מקומיות ועוד. מערכות המים הציבוריות מורכבות מצנרת בעלת קוטר רחב המסוגל לספיקת מים רבה בכל שנייה. הצילום נועד לקבלת תמונת מצב בעת תקלות או חשד לבעיות שונות. למעשה, זאת הדרך היעילה ביותר מאחר והחלופה היא חדירה פיזית למערכת. חברת "אבי שלצר בע"מ" מבצעת עבודות אלו ונוספות לאורך שנים רבות.

    צילום קווי מים – איך מתבצע התהליך?

    צילום קווי מים הינו תהליך הנעשה לאחר קבלת הזמנת שירות. השירות נדרש עקב חשד לסתימות הנוצרות עקב חדירת שורשים, גופים זרים, רגבי אדמה ועוד. המערכת יכולה להיפגע עקב בלאי, חבלות תאונות ועוד. לא תמיד ניתן לאתר מבחוץ את המיקום המדויק של התקלה. את העבודה מבצע צוות עובדים באמצעות מצלמות מיוחדות זעירות. האחת הינה מצלמת סיב אופטי אשר מותקנת על קצה צינור גמיש. השנייה מותקנת על רובוט זעיר הנע על גלגלים. טווח פעולת הצילום מגיע ל-300 מטר והדבר מהווה יתרון בקווי מים ציבוריים. שתי המצלמות מוחדרות פנימה ושולחות תמונות אל מסכים המצויים בידי המפעילים. התמונות ברורות וניתן לזהות בוודאות רבה ביותר סדקים ושברים בצנרת ואת הליקויים הנוספים. כך ניתן לקבל תמונת מצב מעודכנת המסייעת לקבלת תכנית עבודה אופרטיבית לטיפול בבעיה הקיימת. החלטה כזאת יכולה להיות תיקון חלקי ומקומי למקטע הבלוי והסדוק, או שיקום המערכת כולה.

    מערכות ביוב הרי מועדות לסתימות, והיות והן מערכות סגורות ונסתרות מהעין – צילומן באמצעות מצלמות אלו הוא חיוני. צילום קווי מים וביוב נדרש גם לצורך מיפוי ובדיקה. למשל, בעת בקשה להיתר בניה רוצה הרשות המקומית המטפלת ומאשרת לבדוק את מצב המערכת. השירות הינו מהיר, וחוסך הוצאות כספיות, זמן רב, ועגמת נפש אפשרית.

    צילום קווי מים מקצועי

    חברת "אבי שלצר בע"מ" בעלת המוניטין מקבלת הזמנות על בסיס קבוע ופעילה שנים רבות בתחום. מנהליה הינם בעלי ידע וניסיון מצטבר המגיע לאחר מתן שירות ללקוחות מגוונים. הם ישמחו להעמידם לכל לקוח וותיק או חדש. מומלץ לפנות לחברה לקבלת ייעוץ ושירות אדיב ואישי.

    צילום צנרת מים

    צילום צנרת מים וביוב נדרשים כאשר יש חשד לתקלות כרוניות במערכות. הצילום נעשה על ידי מצלמות זעירות המוחדרות פנימה בשיטות שונות. התוצאה שלו היא קבלת תמונות ברורות במהירות מבלי שהמערכת נפגעת פיזית. נזקקים לשירות אנשים פרטיים, עסקים, מוסדות ציבור, רשויות מקומיות ועוד. חברת "אבי שלצר בע"מ" מתמחה במתן שירות זה.

    צילום צנרת מים וביוב יש לעשות כדי לזהות את מיקום הסתימות אבל גם לאחר פתיחתן כדי לקבל תמונת מצב טובה. כך יהיה ניתן להחליט לגבי תיקון חלקי או שיקום כללי. בחברת "אבי שלצר בע"מ" בעלת המוניטין והניסיון ניתן לקבל שירות מקצועי עם יחס אישי.

    צילום צנרת מים – איך מתבצע?

    • צילום מערכת מים וביוב מתבצע על ידי שתי מצלמות זעירות. האחת היא מצלמת סיב אופטי המותקנת בקצה צינור גמיש המוחדר פנימה. השנייה מותקנת על רובוט זעיר הנע על גלגלים. טווח הפעילות מגיע עד ל-300 מטר. הן שולחות את התמונות אל צג המצוי בידי המפעיל. כך ניתן לקבל תמונת מצב ולקבל החלטות מעשיות להמשך. השירות נדרש בעיקר כאשר יש חשד לתקינות המערכת עקב תקלות חוזרות ונשנות. במערכת ביוב, למשל, מדובר על סתימות הקורות כל העת ובפרקי זמן קצרים. צילום קווי ביוב נדרש גם לפני קבלת היתר בניה מאחר והרשות המאשרת רוצה לוודא שהמערכת תקינה.
    • על קווי המים הביוב – בכל מבנה יש שתי מערכות אינסטלציה מקבילות ושתיהן בלתי נראות למעט נקודות הקצה. הראשונה היא זאת המכניסה מים נקיים והשנייה היא זאת המפנה את המים המשומשים החוצה. צנרת המים המובילה פנימה היא קטנה בקוטר וזאת המפנה את המים רחבה יותר. מערכת הביוב שבחצר מורכבת מבריכות המחוברות ביניהן בצנרת סגורה המתחברת אל המערכת האזורית. היא עשויה, לרוב, מבטון העמיד ללחצים. הסתימות קורות בעיקר בה עקב חדירת שורשים ואדמה מסדקים ושברים. קווי מים אזוריים מועדים אף הם לתקלות עקב בלאי שברים, תאונות וחבלות ולכן יש לצלמם כדי לאתר את הבעיות. העניין הוא, שממבט חיצוני לא ניתן לזהות את המיקום המדויק של התקלה. לכן, צילום פנימי הינו יעיל וממוקד מאוד.

    צילום קווי מים

    מטרת צילום קווי מים היא ליצור מפה של הצינורות ולזהות אזורי בעיה, נקודות הסתעפות וכדומה. כשמצלמים קווי מים, חשוב להיות כמה שיותר מקיפים, שכן עבודה מרושלת יכולה למנוע ממכם להסיק מסקנות מדויקות ולהמשיך בטיפול. מכיוון שיש בעיות גם במערכות הביוב וגם במערכות המים, תמונה מסוג זה עשויה להצטלם בכל מקום שיש צינורות. ההבנה מי מצלם את התמונות הללו, מדוע הן נחוצות ומתי הן נחוצות היא חיונית לאור העובדה שיש לצלם אותן לפני שניתן לבצע כל טיפול במערכות אלו או בדיקת תקינות. את הבדיקות לא כל אחד יכול לבצע, רק מומחים כמו בחברת אבי שלצר בע"מ יכולים לתת לכם מענה מלא ומקוף, לאור העובדה שהחברה מתמחה בתחום צילום צנרת מזה 25 שנה.

    מתי נחוץ לערוך צילום קווי מים?

    מומלץ לבצע צילום קווי מים מדי כמה שנים כאמצעי מניעה. למרות שבדיקות תקינות אינן נפוצות במגזר הפרטי, הן חיוניות לאנשים המעוניינים להבטיח שמערכת המים והביוב שלהם נקייה מנזילות וסתימות ופועלת כמתוכנן. כמו כן, אם אתם נתקלים בבעיה במערכת המים בביתכם, צילום צנרת המים עשוי להציג בפניכם במהירות ובקלות את המיקום המדויק וחומרת הבעיה אם יש נזילה נסתרת ואינכם יודעים מהיכן בדיוק היא מגיעה.

    באיזה ציוד משתמשים אנשי המקצוע?

    אינסטלטורים מקצועיים מצלמים את הצינורות המובילים מים. ציוד הצילום החדיש, הפופולרי שבהם הוא המצלמה התרמית, משמש לצילום התמונות. למרות שמצלמה תרמית היא מכשיר צילום יעיל מאוד מכיוון שהיא לא מצריכה חיתוך בצינורות עצמם, ישנם מצבים שזה לא מספיק. המצלמה התרמית, כפי שצוין לעיל, היא מכשיר צילום רב עוצמה שעשוי לזהות שינויים בטמפרטורה במים במערכת, ובהמשך גם את המיקום והחומרה של כל דליפה או חסימה. ניתן לשים מצלמות סיבים אופטיות דקות ומודרניות יותר בתוך הצינור כדי לספק מבט ברור מבפנים. ניתן לבדוק צינורות גדולים יותר באמצעות מצלמה רובוטית בעלת תנועה בשלט רחוק, צילום תקריב, סימון רכיבים ועוד. כפי שניתן לראות, את קווי המים ניתן לצלם ולמפות במגוון דרכים. כדי להתאים את השיטה הטובה ביותר עבורכם צרו קשר עם אבי שלצר בע"מ, והם ישמחו להעניק לכם שירות מלא במהירות!

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      מאמרים נוספים

      מצלמה לאינסטלציה

      מצלמה לאינסטלציה נועדה לצילום צנרת ביוב פרטית או אזורית. הצילום נעשה על ידי מצלמת סיב אופטי המצויה בקצה...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים